Korisnička služba
Kontaktirajte korisničku službu
Većinu odgovora na vaša pitanja možete pronaći u našem FAQ-u. Ako ne možete da pronađete odgovor, možete nas kontaktirati slanjem mejla na info@kavehome.rs.
Dostava
Načini, rokovi i troškovi dostave
Stavljamo vam na raspolaganje nekoliko načina dostave koje možete pregledati pre nego što završite svoju porudžbinu. To možete učiniti nakon što odaberete proizvode i unesete adresu za dostavu. Takođe ćete moći da vidite troškove i procenjeno vreme isporuke.
Ovi troškovi se računaju na osnovu zapremine, težine, količine proizvoda, kao i adrese za dostavu.
Rok isporuke računa se na osnovu dostupnosti proizvoda, poštanskog broja, težine, dimenzija i zapremine proizvoda, da li se radi o delimičnoj ili kompletnoj isporuci, kao i kapaciteta dostavne službe. Važno je napomenuti da je najavljeni rok isporuke približan.
Nudimo sledeće načine dostave:
Preuzimanje u prodavnici
Trošak: besplatno.
Home Plus: ako nema proizvoda koji zahtevaju montažu
Iznos porudžbine: 0-300€ -
Troškovi dostave: 15€.
Iznos porudžbine: 301-700€ -
Troškovi dostave: 30€.
Iznos porudžbine: 701-1.000€ -
Troškovi dostave: 45€.
Iznos porudžbine: >1.000€ -
Troškovi dostave: besplatno.
Home Assembly: Ako neki od proizvoda zahteva montažu.
Povraćaji, reklamacije i povraćaj novca
Povraćaj novca za vraćene proizvode
Kada proizvod stigne u naš magacin i proveri se da je sve u redu, izvršićemo povraćaj novca u roku od najviše 15 dana koristeći isti način plaćanja koji ste koristili prilikom kupovine. Ovaj rok može varirati u zavisnosti od načina plaćanja ili posebnih uslova vaše banke. Ukoliko nakon 15 dana ne dobijete povraćaj novca, kontaktirajte nas na info@kavehome.rs.
Postprodajni servis
Period garancije
Period garancije za besplatne popravke zbog nedostataka proizvoda je maksimalno 1 godina za kućnu upotrebu, a polovina tog perioda (maksimalno 6 meseci) za komercijalnu upotrebu (hoteli, restorani, kafići, itd.). Trajanje garancije može varirati u zavisnosti od vrste nedostatka.
Period garancije za izložbene ili obnovljene proizvode je skraćen na polovinu (maksimalno 6 meseci za kućnu upotrebu / maksimalno 3 meseca za komercijalnu upotrebu).
Trajanje garancije po vrsti nedostatka (zasnovano na kućnoj upotrebi):
- Oštećenja/pucanja drvene konstrukcije (u roku od 12 meseci)
- Šumovi ili nestabilnost drvene konstrukcije / problemi sa okovima (u roku od 6 meseci)
- Deformacija premaza drvenih ili metalnih konstrukcija (u roku od 6 meseci)
- Spljoštenje jastuka / problemi sa penom (u roku od 6 meseci)
- Pukotine usled skupljanja/širenja drveta (u roku od 3 meseca)
- Nedostaci na tkanini, cufanje / promena boje / pukotine (uključujući prirodne pojave) (u roku od 7 dana)
Nalog/Porudžbine
Dostupnost proizvoda
Proizvodi koji su u prednarudžbini su artikli koji su trenutno rasprodati na nacionalnom nivou i poručeni iz inostranstva.
Cena proizvoda u prednarudžbini prikazana na sajtu uključuje međunarodne troškove dostave, tako da nema dodatnih troškova osim cene proizvoda i standardnih troškova dostave.
Kako mogu da pratim svoju pošiljku?
Možete pratiti isporuku svoje porudžbine u meniju „Moje porudžbine“ na stranici Moj nalog.
Molimo vas da se pozovete na sledeće statuse porudžbine:
- Čekanje na uplatu: ako ste izabrali bankovni transfer kao način plaćanja, porudžbina je potvrđena, ali uplata još nije verifikovana. Ako uplata ne bude izvršena u roku od 5 dana, porudžbina će biti automatski otkazana.
- Priprema za isporuku: porudžbina je potvrđena i proizvodi se pripremaju za isporuku iz logističkog centra.
- Porudžbina otkazana: porudžbina je otkazana. Ako niste tražili otkazivanje, molimo vas da kontaktirate službu za korisnike na info@kavehome.rs.
- Isporučeno: porudžbina je napustila logistički centar i u toku je isporuka. Za regionalne isporuke, status može biti prikazan kao „poslato“ kada stigne u regionalni logistički centar, a stvarni datum isporuke biće dogovoren posebno sa vama.
*Stvarni datum isporuke može varirati u zavisnosti od procesa skeniranja dostavne službe.
Da li moram da se registrujem da bih izvršio porudžbinu?
Možete izvršiti porudžbinu kao neregistrovani korisnik, bez registracije. Međutim, članstvo u Kave Home donosi dodatne pogodnosti — nemojte ih propustiti!
Zaboravio/zaboravila sam lozinku
Ne brinite!
Ako kliknete na opciju « Zaboravljena lozinka » na stranici za prijavu, poslaćemo vam uputstva za resetovanje lozinke na e-mail adresu povezanu sa vašim nalogom.
Promenio/Promenila sam e-mail adresu, da li mogu i dalje da koristim staru e-mail adresu?
Nema problema!
Međutim, kako biste upravljali ažuriranim informacijama, preporučujemo da se prijavite i izmenite svoju e-mail adresu.
Kako da ažuriram: Stranica Moj nalog > Lične informacije > Izmeni profil > Ažuriraj e-mail adresu, zatim kliknite na « Sačuvaj ».
Popust
Kako mogu dobiti kupon za popust?
Pratite nas! Otkrijte najnovije akcije na našem sajtu, u biltenu i na društvenim mrežama. Budite prvi koji će saznati za naše posebne i vremenski ograničene kupone za popust, kao i za druge ponude.
Promo kodovi i kuponi za popust ne mogu se koristiti zajedno niti kombinovati međusobno.
Da li imate rasprodaje ili sezonske promocije?
Otkrijte sve ponude, popuste i promocije koje imamo za vas u Kave Home na našem sajtu, u biltenu i na društvenim mrežama. Budite prvi koji će saznati za artikle po sniženim cenama u ograničenom vremenskom periodu, kao i za besplatnu dostavu porudžbina i mnoge druge promocije.
Promo kodovi i kuponi za popust se ne mogu kombinovati.
Kave Pro
Šta je Kave Pro?
Kave Home sarađuje sa raznim profesionalnim partnerima kao što su dizajneri enterijera, arhitekte, hotelski i ugostiteljski lanci, i drugi.
Kave Pro je program namenjen isključivo profesionalcima, posebno kreiran za njih.
Ako ste profesionalac, iskoristite sve prednosti Kave Pro programa!
Prijavite se za Kave Pro
Imate pitanje? Ne ustručavajte se da nas kontaktirate!
Kave Pro kod za popust ne funkcioniše.
Kave Pro kod za popust koji smo izdali važi samo ako ste prijavljeni na nalog sa kojim je kod povezan. Molimo vas da proverite da li ste prijavljeni na pravi nalog.
Ako imate problema, slobodno nas kontaktirajte na sledeće kontakt informacije.