Here to Stay

Neke stvari u životu zadržaćeš zauvek

U svetu u kojem stalne promene i brzina dominiraju, u Kave-u verujemo da se pravi dom stvara od veza i iskustava koja se grade malo po malo. Zato stvaramo predmete i nameštaj osmišljene da vas prate kroz ceo život, koji s vremenom postaju deo vas.

Otkrijte našu tačku gledišta

Ova kampanja je osmišljena kao način da oživimo naše shvatanje doma.

Želeli smo da prenesemo ideju da dom nije mesto kroz koje se samo prolazi, već mesto u kojem želiš da ostaneš. Jer tu se osećamo dobro, sigurno i opušteno. Tu možemo da budemo svoji. A to se ne dešava odmah, niti slučajno. Potrebno je vreme da se dom izgradi – kroz veze, iskustva i predmete koji ostaju.

Kampanja je usmerena upravo na tu trajnost. U svetu koji se stalno menja, gde se gotovo sve brzo zamenjuje, mi biramo da govorimo o onome što traje. O onome što ostaje. O nameštaju i predmetima koji nas prate, menjaju se sa nama, predstavljaju nas, pričaju našu priču i na kraju nam daju osećaj pripadnosti

Uz ikoničan, sanjiv vizuelni pravac i metaforičan pristup, pokazujemo da kuća nije fiksna struktura, već zbir svih elemenata koje osećamo kao svoje. Ne zbog njihovog oblika, već zbog njihovog značaja. Ne zbog njihove cene, već zbog onoga što nam znače i što predstavljaju.

Prikazujući ono što nestaje i ono što ostaje, kampanja ističe šta zaista znači izgraditi dom: nešto što vetrovi vremena ne mogu da otpuhnu. Alegorija protiv prolaznih trendova, brze potrošnje nameštaja i globalne homogenizacije.

Iza kampanje

Prikazivanje objekata kao lebdećih nije bilo samo metafora: bila je to tehnička odluka. Iza oglasa stoji precizna i složena produkcija, osmišljena da uhvati ono što ostaje. I ono što ne ostaje.

Želeli smo da svaka odluka otkrije ko smo. Zato smo izabrali lokaciju povezanu sa našim korenima: pšenično polje u Ametlla del Vallès, koje je služilo kao ratni aerodrom republikanske vlade između 1937. i 1938. godine. Pejzaž ispunjen uspomenama, u kojem možemo da govorimo o onome što traje

Protagonistkinja oglasa je Alba Moreira iz agencije Blow Models, čiji se izgled uklapa u naš mediteranski imaginarijum. Njena uloga je zahtevala više od same interpretacije: njena plesna obuka omogućila joj je da se kreće graciozno, kao da lebdi u bestežinskom stanju. Način stvaranja vizuelnog jezika koji smo zamišljali od samog početka.

Kako bismo oživeli metaforu, objekti su bili okačeni u vazduhu pomoću različitih trus konstrukcija koje su visile sa tri krana, a koji su kasnije uklonjeni u post-produkciji. Scene su snimane kamerom koja se kretala preko platformi, uz travelling kadrove i avionske kadrove snimljene dronom. El Ranchito je zadužen za post-produkciju i vizuelne efekte, uklanjanje svih tehničkih elemenata i konačnu izgradnju te elegantne, lebdeće vizuelne atmosfere. Mala bela kuća koja se pojavljuje u poslednjem kadru potpuno je generisana u 3D-u.

Još jedan ključni trenutak u snimanju bila je kuća naše zvezde. Oglas je sniman na dve različite lokacije: jednoj spolja i jednoj unutra. Za spoljašnju lokaciju izgradili smo ad-hoc set: malu otvorenu kuću na selu, sa dva zida pod pravim uglom koji omogućavaju da se direktno izađe prema polju pšenice. Za unutrašnje scene pronašli smo pravu kuću čija su struktura i raspored bili što sličniji fiktivnom setu, čime smo obezbedili vizuelni kontinuitet između oba prostora.